یوهن هر

یو هن هر اومده که کمک کنه

یوهن هر

یو هن هر اومده که کمک کنه

مواد دور ریختنی

من یه کاری می خوام بکنم ...

هنری که می خوام از خودم بروز بدم تو حیطه مواد دور ریختنیه !!!!!!!!

من وقتی یه کم کوچولوتر بودم با مواد دور ریختنی چیزای زیادی درست می کردم ...

 چند تا نمونه کار درست می کنم عکسشو می ذارم تو وبلاگ تا همه ببینن این نمونه کارهاییه که  

می خوام تو نمایشگاه بذارم ...

 بقیه هم کمک کنن لطفا" ....

همین ...

چرااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا همه دوست دارن خوب باشن اما آدمای کمی واسه نشون دادن خوبی هاشون از خودشون حرکتی نشون  می دن ؟

 منتظر جواب هاتون هستم .....!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشک

"یوهن هر" وقتی ناراحت میشه ، گریه میکنه... اشک واسش خیلی مقدسه ... تا اشک نباشه هیچی حل نمی شه ، باید اشک ریخت تا همه چیز رو بشوره ...

"اشکه چیه ؟ اشک معجزه دله ... دو تا فرشته از چاه دل آب می کشن میریزن تو چشمه چشمات وقتی پر شد سرریز می شه ..." بخشی از نمایشنامه "رساله خون " اثر ابراهیم پشت کوهی ... با مقدار زیادی احتمالا" تغییر آخه متن اصلی یادم رفته ...

اشک درد دل رو دوا می کنه و مرهم میذاره رو زخمش ... اثر یوهن هر !!!!!!